Friday 27 October 2017

Percaya pada jodoh



Hampir 4 tahun aku tunggu seseorng yang aku cintai tapi x
penah dia nak
luah isi hati dia bahkan dia hampir bertunang dengan orang lain. Malam ni dia mula cakap dengan aku jangan ganggu dia lagi, aku cuba x ganggu dia tapi mimpi pula dia hujut. X pa la nak buat cam mana orang x mau kat aku. last sekali baru aku ingat dia penah cakap kat aku percayalah pada jodoh. baik ayat itu ayat yang org akan selamatkan diri bila di mengorat la.. ok find muka cerawat batu hitam lagi tu sapa la nak kat aku kan.. kerja biasa2 sahaja x pa la awak pegawai sy biasa2 ok find.. susah juga kan nak kat seseorg yg btl2 kita nak tapi x nak pula si dia setia salah x setia salah.. aduh poning den.. x pa aku cuba la buang perasaan ni slow slow org putih kata . x pa la kita percaya pada jodoh siapa jodoh kita terima la itu la bidadari syurga di dunia aku.. sekarang perlukan masa 3 or 4 tahun untuk pulihkan.. x pa Allah selalu ada dgn aku.. insyallah Allah akan pelihara jodoh aku. 

No comments:

Post a Comment