Wednesday 7 February 2018

adakah dia?

Jika tiada hari esok
aku tak akan memaksa 
si dia mencintai ku
aku tahu siapa aku
hilang dalam masa 
wujud dlm ingatan
apakan daya aku mencari cinta bagai orang gila tapi apakan daya
Semakin aku mencari semakin hilang, semakin jauh tah kemana
tiada paksaan mendapatkan cinta
tapi biarlah cinta hadir daripada
mata yang melihat, telinga yang mendengar, mulut yang bercakap dan hati yang ikhlas lahir dari ilahi
akan aku mata ini tertutup dulu
senyuman sahaja akan terukir
tiada cinta dunia tak apa
mungkin akan dapat cinta ilahi
hilang cinta biarlah dia pergi
dan mungkin akan dapat yang lebih baik untuk diri sendiri
aku mampu pejam mata dan bayangkan apa yang di hajatkan
biarlah dia menjadi mimpi indah
dan bila esok aku bgun terukir
senyuman di bibirku



No comments:

Post a Comment