Friday 13 April 2018

AKU ADALAH AKU

Aku adalah aku
selalu mendengar rintihan hati mu
apakan daya engkau berubah
takala pergi ketempat baru

Aku adalah aku
sentiasa menunggu cinta mu
semakin ajuh kau pergi tinggalkan ku
semakin kuat aku merinduimu

aku adalah aku
yang sembunyi dalam diri sendiri
menunggu kasih yang hampir tak pasti
tapi aku masih mengharpkan lagi

aku adalah aku
menyanyi lagu tak berlaku
kundendangkan dengan seribu mimpi
hanya tangisan dapat didengari

aku adalah aku
merindui sang bidadari pilu
menjadi inspirasi hati
untuk tabah di kemudian hari

Aku adalah aku
sentiasa mimpi yang duka dan pilu
menjadi hati semakin syahdu
menunggu kembali kehadiran mu

Aku adalah aku 
menunggu masih menunggu
cinta yang datang menjadi satu
kekal abadi di sisi maha yang satu


No comments:

Post a Comment